Friday, April 22, 2011

Ku KemBAli Semula

Assalamualaikum.....w.b.t...
halo..halo..hallloooooooooo....


hehe...Ya Allah. aku ngat kan aku nk delet
e je acount blogger aku ni..tp dpk2kan smule xjd syg plak nk delete..
smuenye dsbbkan adik aku noorhidayah 2 da mule nk berjinak2 ngan blog..aku pun follow je la die..http://cnatik.blogspot.com.. hehe..

begitu lame aku x update cerita kan... nk dimulakan dgn yg mane pun aku xtau ni..huhu..

fisrt...korg mest tau yg aku da jd isteri org..ya!!! aku da kawen ngan lelaki pujaan hatiku..haha
tanggal 5 november 2010..aku selamat di
ijabkabul dengan MOHD AZLAN B SABARUDIN.. Alhamdulillah....

jom layan pic yg ade ni..


Semoga jodohku berkekalan keakhirnye..amin..thanks a lot 2 my parent, my in-low parents dan semestinya utk sahabatku yaya, nuroi, baby dan semuanye yg sudi hadir...

s

0 comments:

Post a Comment